Stressed

Måste börja med att be om ursäkt för extremt dålig uppdatering den senaste tiden men har bara så sjukt mycket att göra nu den sista veckan i skolan. Lovar att jag från och med fredag ska börja blogga regelbundet igen. Då får ni också se reslutat av min klädkollektion, skor och smycken. Kan säga snabbt, innan jag måste fortsätta plugga att min lettiska modell kompis Ulla, kommer och hälsar på mig till helgen. Det ska bli riktigt kul även fast det kommer ske en del jobb. Hon ska gå en visning på fredag och plåtas i mina kläder på lördag, men lite vin och festande ska vi nog hinna med. Så länge medans jag är upptagen resten av veckan tycker jag att ni ska läsa följande artikel om Edward Enninful av One för models.com:


Comments
Postat av: Sara

a jag vill se allt nytt! ta det lungt med vinet det vet du!

puss puss

2010-05-20 @ 02:28:10
URL: http://saraarrhusius.blogspot.com

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback