1st of May 2010

Första blogginlägget under Maj månad. Hur ska man sammanfatta April? Bäst att skita i det tror jag. Var ute med Daniel, Ida och Malin igår. Vi var först i Sätra, sen Tanto och slutligen Cattelin där Jessica och Charlotte jobbar. Jag drack tre vodka flaskor (3x350 ml) och vart ganska full så kommer inte ihåg hur allt slutade. Idag har jag bara legat i sängen och segat. Var fortfarande påverkade när jag vaknade men det övergick till uttårkighet som i sin tur ledde til x antal timmar på thefashionspot.com och models.com. Egentligen skall man väl ha varit ute och protesterat idag men det finns så mycket att klaga på så isåfall skulle man behöva protestera var enda dag på året. Just nu dödar jag tid och tittar på youtubeklipp som den här:


I know it's nasty men på något höger är det ändå underhållande.


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback