Update from Swedenland

The end is near...iallafall den här veckans. Imorgon är det måndag och ny vecka. Jag ska kämpa vidare med min kollektion och annat onödigt plugg. Ska även börja om på min diet. Får se hur det går men som vanligt håller vi tummarna. Såg att min läsarstatistik hade ökat med 75% sen igår. Det är ju alltid kul. Ska verkligen försöka blogga regelbundet nu. Nu ska jag borsta tänder, slänga i lite kläder i tvättmaskinen och sakt varva ner förän en godnatts sömn. Medans kan ni kolla på en av mina obsessions från de senaste veckorna:




Notera hur mina två favorit modeller, Karlie Kloss (@Next) och Frida Gustavsson (@IMG), rör sig...gudomligt!!


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback