Back in London

Nu har jag varit tillbaka i London i 24 timmar. Kom tillbaka från jobbet för en liten stund sen och varvar nu ner med en pint. Har varit ganska stressigt idag och så kommer det vara ett framöver med tanke på alla fashion weeks som börjar snart. Just nu är alla killmodeller i Paris för att gå på casting inför deras herrmodevecka. Jag vart utsänd att scouta med Emma idag på eftermiddagen men som vanligt var hon mer intresserad av shopping. Vi hade ändå ingen tur med scoutingen idag, lyckades bara hitta en tjej men hon var såklart redan signad (Premier Model Management). Står ni och funderar på vad man ska hitta på ikväll. Blir förmodligen inte så mycket. Jag bor förnuvarande på svenskkyrkans vandrarhem och här bor det bara lame:isar. Skulle behöva min dator men den lämnade jag såklart på jobbet.

83749403
Karlie Kloss (@Next Models) i Diors Spring/Summer 2010 kampanj.


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback