This was long...

Har precis kommit tillbaka från ett långt och tråkigt möte på Kungsholmen. Vill inte riktigt gå in på vad allt handlade om men det var ändå inget intressant. Stack vid fyra och kom tillbaka för en halvtimme sen så har inte fått plugg gjort idag. FUCK. Är helt slut nu så funderar på att så någon film och försöka sova. Eller man kanske ska se Skins? Har blivit helt besatt av Kaya Scodelario och hennes rollkaraktär Effy Stonem. Hon är faktiskt modell också och plåtat en hel del heavy stuff (inte så konstigt med hennes skönhet). Synd att hon inte kommer spela Effy i Skins något mer förutom i filmen Skins. Undra vart man får se henne framöver men garanterat är att men kommer se henne igen. Om ni inte har sett Skins så tycker jag aboslut att ni ska börja kolla. Man blir helt fast i serien. Älskar verkligen hur dem lever sina tonårsliv, dem kan verkligen festa dem. Imorgon ska jag VERKLIGEN plugga och sen träffa Emilia på eftermiddagen. Får se vad vi hittar på, jag har som vanligt zero cash (till och med minus på kontot).


Kaya Scodelario som Effy Stonem.


Comments
Postat av: Malin

Jag fastnade faktiskt aldrig for skins, fastan de allra flesta av mina vanner foljer det slaviskt. En av mina kompisar var pa meet & greet festen med casten i Derby harom veckan.

2010-04-07 @ 00:07:58
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Det är en modevecka för pressen bara

Kram

2010-04-07 @ 08:51:57
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback