Sleepy

Nu har jag varit vaken i 24 timmar. Har mest sytt på kollektionen under tiden och börjar därför bli ganska trött. Kom till skolan 06:50 imorse och upptäckte att ingen var där. Jag som var ikälld endast shorts, t-shirt och hoodie höll på att frysa ihäl under dem 40 minutrarna som jag tvingasdes stå där. Har suittit inne på modelektionen sen 7:30 nu. Håller på att somna men ska eventuellt träffa Therese snart. Men först ska jag iväg och panta några burkar så att jag kan köpa cigg! Haha, fattig eller vad?


Om man ändå fick chilla lite som Gemma Ward och Lily Donaldson.


Comments
Postat av: Linn-Lay

åhh tack :D allt bra med dig en dån här härlig "sommar" dag då? :D Har du tagit året första dopp i havet än då? XD

2010-04-15 @ 12:59:33
URL: http://linnlay.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback