Living arrangement (?)


Mitt tillfälliga sovrum. Bor fortfarande i resväskor sen London. Nog ingen idé att packa upp dem, ska ju tillbaka snart igen. Haha som ni ser sover jag fortfarande med nallar när jag är i Sverige.


Mitt kreativarum. This is where the fashion magic happens...

Haha, tänkte bara visa er som inte har arit här på Värmdö hur det ser ut. Resten av huset och omgivningen är lika tråkig. Bor bara små lantisungar och svenssonfamiljer här. Som tur är det bara temorärt. Kan inte fatta att jag faktiskt har bott här förut. Men då bodde jag i ett annat rum. Sitter här nu och försöker plugga men har tappat koncentrationen lite. Har lov nu men de flesta av mina kompisar har varit duktiga och tagit sina slutbetyg så de jobbar idag. Dessutom har jag ändå inga pengar förän nästa fredag (PANIK!!). Betyder och jag kan göra/köpa 0. Kul! Jag dör verkligen av att plugga istället för jobba. Mycket skönare att få in cash kontinuerligt. Ajja får man skiten ut vägen kan man gå vidare. Vet inte om jag berättat det än men jag har iallfall sökt till två kurser på Central Saint Martins och tre kurser på London College of Fashion. Spenderade mina sista 250 SEK på ansökningsavgiften så men får ju hoppas det ger resultat. Bernice känner bådde hon som har hand om antagningarna till CSM och han som kollar på arbetsproverna till LCF och hon har lovat att lägga ett gott ord om mig. Men det är sjukt svårt att komma in och det är tusentals som söker varje år men endast en tiotal kommer in. Nu måste måste jag verkligen fokusera på mitt plugg. Först en cigg dock. Later!


Comments
Postat av: Anonym

Kom du in på någon kurs? (:

2011-03-11 @ 02:57:39

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback