Monday, 12 April 2010

Gordmorgon! Nu är det måndag och ny vecka. Och som ni ser är jag uppe sjukt tidigt. Skolan börjar idag och Engelska står först på schemat. Dock får jag se om jag hinner gå på den för jag ska på ett möte ute på Kungsholmen klockan 11. Inget intressant möte men måste ditt ändå. I eftermiddag är det planerat att träffa Emilia men får se om det blir av. Har väldigt mycket saker med kollektionen och plugget just nu som jag egentligen borde prioritera. Nu ska jag ta en morgoncigg, dricka upp mitt te, borsta tändera, duscha och sen bege mig mot Sherwoodskogen! Lyssna på den här fina låten medan jag är borta:


Low - Point of Disgust!


Comments
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

gör du rätti ;)

NEJ ? va var är den rosa?! ;)

2010-04-12 @ 14:56:41
URL: http://myzaans.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback