Vaknat tidigt

Skrev precis ett långt inlägg när f*tt datorn plötsligt stängde av sig själv, kul. Iallafall som resultatet till en lame fredag har jag vaknat tidigt för att vara en lördags morgon. Låg bara själv i sängen med datorn hela kvällen. Vart jätte hungrig vid midnatt så jag besällde en alldeles för stor och onyttig pizza som idag inte känns så bra i magen. Man ska ju helst inte äta innan man går och lägger sig och speciellt inte så där fettigt och mycket. Hur som helst, har preci satt igång en tvättmakin och när byxorna har färdig tvättade och torkade ska jag åka till IKEA. Ska dels utföra några ärende till min nya chef, Camilla och så ska jag scouta lite. Emilia ska eventuelt följa med men det blir inte förän om tidigast två timmar någonting. Vill komma iväg hyfsat tidigt iallafall. Idag får jag pengar för Louis Vuitton sakerna som jag säljer. Nästan allt ska gå till räkningar men jag tänkte spara någon hundring till cigaretter och en låda vin. Tänker stäng in mig själv i rummet ikväll igen och pimpla hurtlöst mycket vin till Edith Piaf's underbara musik. Så f*ck to the rest of you all!


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback