Jag lever

Nej, jag är inte död och har heller inte slutat blogga. Har bara haft så sjukt mycket att göra senaste veckan. I och för sig jättekul emn synd att jag varken hunnit eller kunnat. Trivs iallafall jättebra på mitt nya jobb ävenfast det är sjukt mycket saker att göra. Har ganska långa arbetsdagar, oftast tolv timmar. Kom hem från jobbet för en liten stund sen så det är beviset. Det är så mycket jag vill skriva och berätta just nu men likadant som de få senaste inläggen måste jag sluta. Ska upp vid 06:30 imorgon och måste därför sova. Ska se om jag hinner blogga och uppdatera er om mitt den senaste veckan. Har mest jobbat men lite spännande och weirda saker har hänt. Hoppas också på att hinna blogga lite om New York och London fashion week.Vi hörs imorgon!



Skön Stereo Total klassiker...


Comments
Postat av: jos

stereo total :)

missat Alla dina samtal, lite rörigt för mig med som du förstår. har inte heller pengar att ringa för men ring ring eller skicka ett säkert mejl eller sms för såna kommer ju alltid fram. annars ringer jag vid tillfälle när mobilen blivit med pengar. vill höra om allt, hur det går för dig!

2009-09-16 @ 10:54:15
URL: http://zijzei.blogspot.com

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback