Here comes the sun...



En av mina favorit låter, "Here Comes the Sun" med The Beatles.

Nu har jag varit vaken i tre timmar och hållit på och fixa med annonsen. Är äntligen klar (lägger upp den lite senare) och får nu istället lite ångest för att jag inte riktigt har kommit igång med dagen än. Ska ju som sagt flytta idag så nu måste jag börja packa ihop det sista. Gert ska köra över mig till Tyresö och sen till skolan. Ska jobba med företaget hela eftermiddagen och sen vid 18:00 ska göra, en än så länge, hemlig grej. Ni kanske får veta sen ikväll. Kära Johanne skulle eventuellt titta förbi i skolan, vore jättekul att få träffa henne. Nu måste jag vekrligen skynd mig för jag ligger kraftigt efter i tidsschemat. In med mig i duschen!

 




Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback