Hatar IKEA!

Nu är jag precis hemkommen från IKEA. Glömde ju nämna imorse att jag skulle dit och innan jag skulle gå vart det jätte stressigt. Syftet med turen till IKEA var att inhandla diverse saker som min chef hade bett mig om. Möte upp Emilia och Fanny inne på varuhuset eftersom som dem skulle handla lite småsaker till sina lägenheter. Måste verkligen säga att jag hatar IKEA. Visst dem har ett stort sortiment, det är billigt och så har dem en hel del bra saker men f*n vad man ska springa runt innan man kommer till varje grej man ska ha. Värsta är tygavdelningen där man tydligen ska mäta, klippa, väga och prissätta själv. Det är dessutom alltid miljoner människor där som alla ska trängas och stå ivägen, FAN flytta på fläsket!! Hur som helst gick det bra, fick tag på allt som Camilla ahde bett mig om. Tur att Fanny var där, för jag hade ju köpt pizzan från igår med lite av pengarna som Camilla gav mig i tron om att jag skulle få pengar idag (från sakerna jag säljer) men så vart det inte. Fick lite panik imorse men Fanny lånade snällt ut 400 SEK, tack så mycket Fanny. Tur att man har så snälla vänner (vissa av dem iallafall). Vid 17:45 möte jag Camilla i Skanstull för att överlämna sakerna och sen vid 18:00 möte jag Johanne en snabbis. Vi tog några cigaretter tillsammans och snackade lite skit. Trevligt var det iallfall och sen vart det mot Tyresö där jag är nu. Sitter just nu och försöker bestämma mig för vad jag ska göra ikväll. Har lite jobb saker och göra och sen såklart kollektionen. Funderar på att ta det lungt ikväll och köra hårt imorgon istället. Vad händer för er del då? Någon som ska ut? Jag vet en säkert jättebra fest på Wollmar Yxkullsgata ikväll men vill inte gå ditt själv. Hahaha...dessutom har jag ju ändå inga pengar!


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback