Det är ju September!

Kom precis på att det faktiskt är September nu. Måste helt ha gått förbi mig. Detta betyder att jag är inne på min tredje månad även fast jag inte har bloggat så länge. Kollade precis statistiken och såg att jag hade besöksrekord igår. Kul att ni läser min blogg men egentligen är det inte så konstigt, det är ju trots allt den bästa, haha! Just nu sitter jag inne i mitt nya rum på Tyresö och håller på att installera mig. Har haft en ganska busy dag i skolan men har iallafall nått framgång med både kollektionen och företaget. Just nu håller jag på att gå igenom min mejl och funderar på hur jag ska göra när jag behöver röka. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl försöka jobba lite om jag bara bestämmer mig för vad. Har ju en del att göra nu. Har även fått en jätterolig arbetsuppgift av min nya chef. Nämnligen att hålla castingen för tre av hennes kommande visningar i höst. Spännande va? Nu får jag äntligen testa på att vara Casting Director.


Mitt nya rum...haha...kanske inte så bra bilder precis!


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback