The September Issue



Sorry att jag inte uppdaterade igår men var jättetrött när jag kom tillbaka och somnade ganska tidigt. Idag ska jag först in till stan och följa med Jessika när hon piercar sig i sin thingy under överläppen. Sen blir lunch tillsammans och så ska jag försöka klämma in ett besök i Trollbäcken för att hämta post och städe rummet. Klockan 19:00 ska jag träffa Malin I Råcksta där vi ska dricka lite vin och snacka masssa skit. Ska även försöka hinna förbi min kära moster om det inte blir utgång. Måste kila nu men lovar uppdatera nästa gång jag sitter vid en dator!

Här är föresten filmen jag såg igår. Den handlar om när September nummret av amerikanska Vogue 2007 blir producerat med den legendariska Anna Wintour och den förtjusande Grace Coddington i spetsen. Väldigt intressant och ett måste för fashion people!


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback