Have been' scouting at the 02 arena

Nu ligger jag i min säng på hostlet och förbereder mig för min första natt här. Hoppas att det ska gå bra och att jag inte snarkar för högt. Det känns än så länge ganska bra men jag är lite orolig över mina saker som jag inte kan låsa in (har inte råd). Skåpet är ändå ganska litet men hade gärna låst in vissa av sakerna. Efter ha suttit en stund i det allmäna sällskapsrummet ringde Emma från jobbet och bad mig komma till North Greenwich där the Jingle Bell Ball hade hållit på. Det var en festival/konsert som hållit på i två dagar. Idag hade bland annat Janet Jackson, Shakira, Backstreet Boys och svenska Agnes uppträtt. Vi skulle såklart ditt för att scouta modeller. Det gick riktigt bra fáktiskt (bästa scoutingen någonsin) och vi lyckades hitta tre stycken riktigt bra tjejer och en kille. Ska bli spännande och se vad Dean tycker om dem och hur det går. D1 betalade även middag och resekort-top-up vilket var behövligt. Nu ska jag försöka sova eftersom jag ska upp och jobba imorgon! Kram!


Min sängplats på hostlet.


Inne på 02 arenan...


Stora mötesplatsen vid huvudingången.


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback