Fatal Attraction



Glenn Closes dödscen i kultfilmen "Fatal Attraction"

Ska börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna. Internet slutade fungera häromdagen, igår vad jag ute och på jobbet hinner jag inte riktigt blogga. Har varit jättemycket de senaste dagarna. Idag är jag iallafall ledig och ligger just nu i min säng på hostlet. Jag och Susie gick som sagt ut igår så jag är lite smått "seg". Vi började på City Academy's Christmas Party där det bjöds på moserandevin och småplock. Ganska segt där så vi drog vidare till Daniel Turners (modell från d1) Cannibal *something* Party på Shoreditch High Street. Ganska okej faktiskt och träffade två göteborgare som jag ska försöka lära känna. Jag och Susie körde såklart på den fattiga stilen med egen Tesco Martini, Tesco Lemonade Juice och lime. Festen slutade vid 02:00, lagom sent för att jag skulle inse att tuben hade slutat gått. Egentligen borde jag ha fixerat mig vid bussarna men jag orkade verkligen inte. Hoppade in i taxi där en taxichaufför försökte lura mig på pengar, riktigt fult sätt också. Han trodde nog att jag var fullare än vad jag var och skulle inte ge tillbaka växeln. När jag påpekade detta sa han att det bara var ett litet "taxi skämt". NOT!! Räckte med att jag vart tvungen att pröjsa £28. Skulle förhandlat mer eller hoppat in i en annan taxi. Hur som helst, Bernice bad mig kolla på Fatal Attraction eftersom styling till plåtningen på söndag ska vara insperarad av kläderna som Glenn Close bär. Har någon sett den? Ska iallafall försöka se den sen. Verkar vara ganska hemsk. Nu blir det duschen och sen mot Brick Lane en stund. Vi hörs när jag gjort stan!


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback