Vill tillbaka till London

Vaknade för ca 40 minuter sen av världens längsta underbaraste dröm. Drömmen handlade om att jag hade kommit tillbaka till London och fått jobb på en "talent agency" och så hände det en massa spännade saker. När jag vaknade upp ville jag bara ta första bästa planet till London och aldrig behöva åka tillbaka. Saknar London varje dag ju!
 
Maria tog en taxi hem vid 02:00 igår. Jag och Jossan gick och la oss vid 03:00 efter ha segat oss igenom "Atlantis". Dock vaknade jag redan vid 03:50 av att en full Martin tände taklampan, väckte mig och frågade om jag ville ha liten hamburgare med pommes som senare visade sig vare hans mamma's halvätna hamburgare med pommes (Martin var på fest ute i Åkerberga igår och kom inte hem så hans mamma fick komma och hämta honom). Jag var för trött för att ens titta snett på honom och sa att han kunde lämna den på bordet...haha...den vart frukost imorse. Jag vet att låter skabbigt men jag trodde att det var Jossan's hamburgare och då är det ju ingen fara.

Frågan är nu om man ska måla eller ut och scouta? Vi får se.



Martin är störd när han är full...men jag är alltid störd...fattar inte att jag åt skabb äcklet!



Comments
Postat av: Jacqueline

Den är ju för tusan röd!

2009-08-10 @ 17:50:22
URL: http://jacqueline.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback