Varit Barnvakt

Nu har jag och Jossan precis kommit hem igen efter ha varit barnvakt åt hennes lillebror Joel. Jossan och Martin började små tjafsa lite under målningen så vi avbröt den ganska tidigt och gick hem till Jossan's mamma istället. Det vart grillad kyckling och pommes med benaise sås samt en ogräddad baguette till middag. Jossan har nu börjat måla igen och jag sitter här vid datorn. Snart kommer även Maria (Jossan's kompis som jag även gick i högstadiet med), oj hon kom visst nu precis. Vi ska nog bara hänga om jag inte drar till Skinnarviksberget och möter upp Therese och Emilia. Får se vad som händer, är ju sugen på lite krök men vet inte om jag pallar åka in just nu.

Comments
Postat av: Cajsa

Hejsan tjejen! :D

Skulle du vilja vara världens ängel och rösta på mig till SOMMARENS BLOGG!? :D Jag är nr 2 och det betyder sååå mycket om du vill rösta! :D http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/2009/august/sommarbloggen.html#comment



Jag har inte varit med i någon annan röstnings-tävling denna sommar för att ni skulle slippa detta men kunde inte motstå denna tävling!



och lite small talk: Allt bra annars? :)

2009-08-08 @ 21:55:59
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

sorry, det gick på TOK för fort..XD hahaha! :P när jag klicka fram din blogg tänkte jag för mig själv att jag inte skulle få för brottom men det sket sig tydligen..XD

2009-08-08 @ 22:15:01
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback