Blir jag hemlös?

Har fortfarande inte fått ett besked angående rummet som jag och Felicia tittade på idag. Har prata med killen som hyr ut det men vi kom överens om att talas vid imorgon igen eftersom allting inte riktigt var klart. Har såklart börja titta på andra alternativ samtidigt ifall att för jag vill absolut inte hamna på gatan som jag gör annars. Ska på en annans rumsvisning i Farsta också imorgon. Jag har ju kommit överens med Jossa om att flytta ut imorgon alternativt på tisdag och då måste jag ju hålla mig till det. Vart ska jag ta vägen annars? Någon som vet nån bra trappuppgång eller buskur som man kan sova i ett par nätter? Nån båt eller övergiven tunnelbanevagn? Och jag skojar inte, så här allvarligt är läget. Alla säger att man inte kan bo på gatan men om man inte kan bo hos någon eller hittar boende, vad har man då för alternativ? Har ju pegar (inte mycket) att betala en hyra (max 4000 SEK/månad) med men måste nu bara hitta istället. I London var det tvärtom, det var svårare att hitta någon att hyra ut till än att hitta något att hyra, vilket också var jobbigt. Hos Gert får jag absolut inte bo hos även fast dem är två personer på 250 kmv2 plus. Liksom varför skaffade du mig om du inte ser till att jag kan leva ett drägligt liv. Ajja, nu ska jag sluta självömka mig och istället hoppas på ett bra besked imorgon. Det blir upp tidigt (ca. 07:30) och så ska jag packa, söka lite mer boede, jobba och eventuellt ta en drink med chefen. Förlåt att det inte blev några modeinlägg idag, kommer imorgon och hoppas att "Dagens TheOnes2watch" ser bra ut!



Mitt nya hem?


Comments
Postat av: Anonym

Jag haren container som du kan få hyra för 3900 vi kan placera den i princip vart du vill. hör av dig!



mitt nummer är 0708-530227

2009-08-17 @ 08:09:58
Postat av: N

Om du pratade med honom och kanske slutade att utnyttja/ vara elak mot honom kanske du skulle kunna få bo hos honom

2009-08-17 @ 17:03:09

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback