Väldigt dålig uppdatering

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna (bortsett från Jossan's gästbloggning) men det har bara varit så mycket jobb och dessutom är det ju Stockholm Fashion Week. Igår var jag ute och scoutade med mina chefer. På kvällen gick till den London baserade svenskadesignduon; JoJo & Malou's vernissage på Urban Outfitters. Där bjöds det på en videopresentation, mingel och öl samt vin. När alkoholen var slut gick vidare till en bar på Regeringsgatan med hårstylisterna Anton och Ida. Nu måste jag tyvärr kila för jag ska iväg på "runway leason" och sen blir det modevisning i eftermiddag. Bilder kommer och jag berättar mer när jag är tillbaka ikväll.

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback