Tillbaks från stan

Nu har jag precis kommit tillbaks från min lilla tur i stan. Träffade som sagt först Åsa vid 16:15 och sen lämnade jag av henne vid hennes tåg 17:05. Jag tog en öl och hon en chockladkaka på "O'Learys" inne på centralen. Vid 18:20 träffade jag Chaimae i Vasaparken och där satt vi och hängde en stund. Det är ju ramadan för henne just nu så vi drog inte till Kungshallarna förän 20:00 och åt middag. Imorgon är jag egentligen ledig men vi har möte om UF på skolan som jag skulle behöva gå på. Men vi får se om jag orkar gör det.


Dagens lunch, smaskig smörgåstårta. Sjukt mycket kalorier men sjukt gott!


Åsa i hennes otroooligt snygga, heta och trendig outfit...höll på att garva ihjäl mig när jag såg henne. Söt var hon iallafall i sin något förstora och gröna uniform. 


Söta Chaimae och hennes kycklingwok.


Jag åt wokade nudlar med kyckling coh räkor, mums!


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback