Tillbaka på Värmdö och snart ny vecka

Nu har jag kommit tillbaka till Värmdö för en liten stund sen. Kommunalresan hit tog alldeles för lång tid men jag hade "Dazed & Confused" och "Elle" att läsa (läser in Elle vanligtvis!) iallafall. Jossan bjöd på stekta korvar och pommes till middag och vi såg på filmerna "Signs" och "Ironman". Hade aldrig sett förstnämda men den var helt okej, kanske lite långtråkig och för få meningsfulla/intressanta scener. Nu ska jag snart se klar på "Wallander" filmen och sen så blir det att sova. Det är ju en ny vecka imorgon vilket alltid känns bra. Känner mig 100% taggad inför jobbet, skolan och UF-företaget. Imorgon ska jag även ringa försäkringsbolaget och skälla ut dem tills jag får en nya dator med detsamma (ni anar inte hur mycket aggressioner jag har angående datorn). Hoppas ni har haft en trevlig helg och ser framåt på en ny vecka!

Lara Stone är sjukt snygg!

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback