Therese Irritation

Godmorgon, måste börja med att berätta hur jag vaknade för ca 40 minuter sen. Det började med att jag vaknade till av Jossan's telefon som ringde inne från det hennes sovrum men såklart orkade hon inte svara vilket hon aldrig gör när någon ringer och väcker henne på morgonen. Jag blundade om i ett par sekunder tills det såklart ringde på min telefon, det var såklart Therese som inte fått tagit på Jossan och istället byter target till mig. Hon ville som vanligt inget något vettigt heller, utan bara att ha någon att prata med medans hon satt på pendeln. Fattar hon inte att folk sovar innan tolv? Ajja, tyckte bara att det var lite kul att hon måste ringa allas mobiltelefoner tills hon får svar.

Idag fyller föresten Jossan's, Therese's och Sara's lillebror Joel 10 år - så grattis på dig bortskämda unge. Just nu funderar jag på vad jag ska göra härnäst, skulle behöva ringa ett par samtal och sen iväg och scouta, men jag funderar på om jag ska ta och söka boende de kommade timmarna. Det börjar ju som sagt bli lite bråttom med att hitta något. Jossan ska börja med omålningen idag så här i vardagsrummet lär ma ju inte kunna vara. Sen måste jag ta hand om laxen eftersom vi inte gjorde det igår. Någon som har något bra recept?


Jag älskar dig ändå!



Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback