Sushi och Beck

Nu kom jag tillbaka från stan för en liten stund sen. Rummet var jag jättefint och ikväll 20:00 ska jag få besked om jag får flytta in, håll tummarna. Felicia var jätte gullig som följde med och lånade dessutom ut pengar till cigaretter och sushi (mataffären nere i Östermalms tunnelbanestation har extra pris, en portion för endast 9.90 SEK, matkap...haha). Vi satt oss även ner i Humlegården och hade en fika- och pratstund. Insåg verkligen då hur mycket jag saknar henne, vi har ju knappt setts det senaste året men nu ska det bli ändring på det. Passade även på att scouta lite efter att vi skilts åt men utan framgång. Nu ska jag kolla på "Beck - Skarptläge" och avnjuta min sushi, vi hörs snart igen!



Vackra Felicia i parken.


Visst har man snygga vänner?


Det blir sushi till middag, mums, min favorit maträtt.

Comments
Postat av: Anonym

Vad gullig du är som skrivit så fint om mig :) var supertrevligt idag och vi får ta och ses någon dag här framöver!



hoppas det går bra med rummet! jag håller tummarna tills beskedet.

2009-08-17 @ 00:07:28

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback