Sitter i skolan

Hann precis upp i tid till skolan imorse med. Hade förberett mig med att duscha igår kväll ifall jag inte skulle hinna på morgonen. Dagens första lektion var "Textil & Konfektion B" som varade i fyra timmar. Vi har fått design briefen/uppdraget till kursen och som vanligt ska vi göra en hel kollektion från scratch. Vi har inte så mycket tid (visning den 6:e november) men det är mycket saker/moment som ska göras/genomföras. Jag har lite olika idéer men ska tänka igenom på vad jag i slutändan väljer för den här kursen. Hittade ett jättesnyggt tyg inne på Tygvaruhuset igår som jag direkt förälskade mig i. Nu har jag haft ett glapp sedan 12:20 och klockan 16:30 är det mentorstid. Har varit jätte hungrig sedan igår eftermiddag och smällt i mig en massa onyttig mat sen dess (tro mig, ni vill inte vet vad och hur mycket). Förstår egentligen inte varför och känner mig jätte uppblåst nu. Efter skolan ska jag träffa min hyresvärd och betala in hyran samt skriva kontrakt. Ikväll ska jag sedan till min moster för att hälsa på henne.


Vad tycker ni om tyget? Visst är det snyggt och det går och göra en hel del snygga saker med det. Men frågan är bara...


Dolce & Gabbana Fall 2009 Ready-to-Wear 
...om det inte blir lite för mycket Dolce & Gabbana Fall/Winter 2009-2010?

Comments
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: nej jag är ju bara hobby fotograf på 15år så jag arbetar inte direkt med det ^^.

2009-08-26 @ 21:16:35
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback