Så var det fredag igen

Satt precis och skrev på det här inlägget och var nästan klar när min f*tt mus som har en rewind-knapp på sidan f*ckade ur. Ajja, skadan är ju redan skedd. Vaknade för ca en timmes tid iallafall. Gårdagen var sjukt lame, till och med så lame att det slutade med att jag satt och shota vodka helt själv, haha, nähe jag är ingen alkoholist. Har insett att jag slarvat en hel del med matdagboken dem senaste dagar, lovar att bli bättre på det. Åt iallafall lax hela dagen igår och tillräckligt mycket med det. Är ju sjukt jobbigt att behöva vara två på en dator, kan knappt vänta tills min är klar (behöver ju verkligen den nu). Då kommer även bloggandet bli bättre.

Så var det fredag igen...nu strax ska jag åka in till stan och möta upp Sara A (god vän från gymnasiet), hon ska ska springa ärenden och jag ska såklart scouta. Sen ikväll kommer Amada (bodde med henne i London) till Stockholm från Växsjö så då ska vi och Jeanette hitta på något chill. Blir säker ett par öl i någon av Stockholms fina parker. Btw, Fredrik (Therese's pojkvän) kommer hit i eftermiddag och ska spackla så förhoppningsvis kommer man hem till ett färdig spacklat vardagsrum.


Min favorit park (Humlegården).


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback