Nu är vi färdiga

Vi vart färdiga för några timmar sen. Här nere ser ni resultat. Tro det eller ej så städade vi också men det ser ändå stökigt ut. Har även haft tid att utföra lite ärenden idag vilket verkligen behövdes. Funderar just nu på att åka in till stan och scouta en stund men klocka har ju blivit ganska mycket. Annars stannar jag här och fortsätter leta boende och ser till att kliva upp tidigt imorgon och åka in till stan. Dock börjar jag bli lite rastlös och uttråkad.


Maria är också här just nu.



Vad tycks om de nya väggarna?



Jag tycker att det blev ganska sygg. Förutom att det är färg på listerna eftersom "folk" vägrade att lyssna på mig
när jag sa att vi skulle tabort dem så länge.




Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback