Need to get i sorted...

Igår kväll möte jag upp Diza och hennes polare vid Ringen för att vi skulle ta oss till pride Park och häng. Men såklart vart det inte så. Efter ha velat att bra tag skulle en av dem upp till sin lägenhet på Ringvägen för att byta tröja och där blev vi såklart hela kvällen. Det kom och gick folk kontinuerligt och de flesta var som vanligt ganska packade/bäng. Träffade en jätte söt tjej som hette Jasmine. Hon försökte hela tiden pigga upp stämningen med att springa runt och prata med alla. Jag åkte iallafall hem vid tre efter att ha kommit på mig själv med att somna till flera gånger. Kom hem vid fyra efter en resa som aldri verkade ta slut och vaknade upp vid 13:20. Just nu sitter jag, Jossan och Åsa och bara hänger som vanligt. Ska försöka fixa till så at jag kan ladda upp lite bilder. Bloggen blir ju så lame annars...

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback