Ingenting blir som man tänkt sig

Man kan ju tro att jag har varit iväg och gjort en massa saker men har inte satt min fot utanför lägeheten. Jag hann tyvärr inte träffa Sara A idag vilket är synd eftersom hon åker iväg till Dalara snart. Jeanette och Amanda skulle ha en "två ensamma tjejer i park" kväll, vad det nu är (?), så vi skulle ses ihelgen istället.. Sen bestämde jag att jag skulle träffa Emilia men hon blev på dåligt humör innan hon ens hann börja åka. Istället har jag suttit och tråkat ner mig fullständigt. Ville bara att dagen skulle ta slut vilket den äntligen gjort. Vi har iallafall börjat måla om, vilket inte heller gjorde kvällen så mycker roligare. En vägg iallafall nästan klar nu (vi målar fortfarande). De enda som räddade kvällen var lite cola, godis och nu "Dirty Dancing".


Jossan och Martin målar.



Always be prepared to make it I-D...even if you are painting!

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback