I Danderyd

Nu är jag i Danderyd hemma hos min moster. Jag har precis avnjutit årets första kräftor och gott var det verkligen. Som ni vet så älskar jag allt som kommer från havet. Har insett att jag blivit lite dålig på att publicera personliga bilder här i bloggen men lovar en förändring när det gäller den fronten. Har ju alltid med mig scoutingkameran så att oftare ta lite andra bilder från sitt liv borde jag aboslut kunna göra. Börjar känna mig lite småtrött så att sängdags ligger inte allt långt ifrån på schemat. Fick en förgrågan om det går bra att mejla mig bilder ifall man är intresserad av att bli modell och det går alldeles utmärkt. Man ska då ta ett par enkla polaroids (bilder) där man inte bär smink och helst har håret uppsat (åtminstone så att det inte tänker ansiktet). Jag brukar föredra en helkroppsbild, tre ansiktsbilder där åtminstone en av dem är vinklad lite åt sidan men ögonen ska ändå titta in kameran. Sen ska man inte posa så mycket som många tror att man ska göra utan se helt vanlig och naturlig ut. Bifoga även namn, längd, ålder vart du kommer ifrån och kontaktuppgifter (iallafall om du är intresserad av joina agenturen jag jobbar för).

Skicka ansökan


Ett ganska bra exempel. Men man ska tänka på att det är ett composite/set card och då kanske modellen posar lite mer. Dessutom vill jag ha mer "headshots" (bilder på ansiktet). 

 


Comments
Postat av: Anonym

dafont.com =)

2009-08-30 @ 00:05:29
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback