Hemma hos Jeanette

Just nu sitter jag hemma hos Jeanette med henne och Amanda. Både Amanda och Jeanette är ganska bakis, eller som Jenette så fint kallar det; sliten. Dem håller på och fixar sig just nu för dem ska snart in till stan och möta upp några killar från en fest dem var på igår. Själv ska jag bara hem till den tråkiga målningen. Jag lovar er, dem två är alltid desperata på att träffa nya killar hela tiden. Det räcker inte med en eller två, utan det ska alltid vara så många som möjligt.

Just nu önskar jag bara att det hände något roligt ikväll för den här helgen har varit helt nerkörd. Skönt med ny vecka imorgon så man bara kan glömma veckan som gått. Är verkligen i desperat behov av att spica upp mitt liv just nu. Jag ska f*n bli arbetsnarkoman! 

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback