Godmorgon alla som redan är vakna!

Jag kom precis tillbaka från Emilia för en liten stund sen, därav den dåliga uppdateringen igår. Kanske lite tidigt att vara uppe vid den här tiden på en söndagsmorgon men det var faktiskt perfekt, Emilia skulle jobba vid 08:00 och jag behöver bli van vid att vakna tidigt på morgonen eftersom jag börjar studera på tisdag. Var som sagt inne i stan hela eftermiddagen och kvällen igår och jobbade (scouting). Hittade en bra tjej och en toppen tjej som såg ut och vara för bra för att vara sann och så var det tyvärr. Hon var såklart reda signad med Stockholmsgruppen och karriär kommer hon allt ha. Som ni kanske vet så var det "the Voice '08" i Kungsträdgården så jag tog tempeln lite tidigare på kvällen och insåg att det var alldeles för mycket människor (full packat vid halv sju) och helt fel människor där. Vid 20:00 åkte jag hem till Emilia i Västertorp och hon bjud på köttbullar och makaroner till middag. Kvällen var lite seg men helt okej, mest chill med te och film. Idag ska jag möte Fanny vid ca 12:30 för hon ska följa med mig och titta på det där rummet. Hoppas verklige jag får det, annars blir det nog gatan ett tag...


Comments
Postat av: Dejana

Haha. jag med. :P Så du e oxå en som inte gillar dessie. Kul. Vad hander idag då? :)

2009-08-16 @ 12:44:10
URL: http://akejj.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback