Framme ute på värmdö

Nu har jag varit här på Värmdö i snart två timmar. Har redan fått panik och velat supa mig full så jag kan skrika ut tårar. Ajja, nu kanske jag överdrev lite och det är ju bara för ett par dagar max. Saknar redan Jossan och hennes lägenhet sjukt mycket. Hoppas verkligen jag får ta över eller ärva den någon dag. Just sitter jag och letar boende för fullt men ska snart förbereda mig för morgondagen så fort tvätten är klar. Tror jag börjar 09:00 och slutar 12:00 så efteråt ska jag jobba och eventuellt träffa Sara. Har varit ute gått med lilla bebis Blixten och han var som vanligt glad när han fick spendera tid med sin husse (bild på Blixten kommer). Egentligen är han ju inte så liten, han väger ju faktiskt 55 kg och är längre än mig. Det är fortfarande ingen som har kommenterat den nya designen vilket jag tycker är lite tråkigt. Kan ingen säga något så jag vet vad ni tycker?


Comments
Postat av: Anonym

läs mitt inlägg :) jag orka inte skriva i allt visste att du skulle fatta att det var jag.

2009-08-17 @ 21:08:52
Postat av: Michelle

varför tycker du inte om värmdö david? mysigaste jag vet :)

2009-08-18 @ 12:02:26
URL: http://klasmichelle.blogg.se/
Postat av: Sara A

jag tycker att designen är skitsnygg!

2009-08-18 @ 14:29:22
URL: http://sabras.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback