Dålig uppdaterig

Har varit lite dålig på att uppdatera idag (igår) men Jossan ockuperade datorn hela kvällen. Hände inte mycket idag iallafall så ni har inte gått miste om någon stor händelse. Just nu sitter vi och kollar på "Honey" och allmänt dödar tid. Imorgon ska jag upp hyffsat tidigt för att själv bege mig till Ung08 där jag ska scouta hela dagen, men på onsdag ska jag ut med hela agenturen. Ung08 är ett perfekt ställe/tillfälle att scouta på då det kommer att finnas tusentals ungdomar och förmodligen åtminstone ett par potentiella modeller. Skulle aldrig gå ditt annars om det inte handlade om jobb. Fick även inbjudan till ett intressant modevernissage på onsdag ditt jag ska bege mig. Har insett att jag som vanligt har slarvat med matdagboken så här kommer den (både den för i förrigår och igår):


090809



Frukost (05:00): Halv hamburge meny
Lunch (20:00): Två stekta korvar med bröd och senap samt ketchup
Middag (23:30): Doken's lilla menyn (cheesebrugare, mellan pommes och colalight) samt en äppelpaj


100809 
Frukost/Lunch (17:00-19:00): Snaskade popcorn, Polly och lite Marabou chocklad då och då, dock inte i för stora mängder
Middag (20:30): Tre bitar blodpudding med lingonsylt

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback