Cavalli Class Fall/Winter 2009-2010 Campaign





Jag har aldrig varit något stort fan av Roberto Cavalli. Visst gör han en del snygga kläder men hans stil är inte riktigt min smak, den kanske är lite för italiensk för mig. Denna underlinje (Cavalli Class), känner jag inte ens till och jag har inte ens sett hela kollektionen, men bilderna gör att jag blir intresserad av den. Kampanjen är snygg och jag gillar den, dock är jag inte så förtjust i när man mixar killar och tjejer i samma kampanjer. Men jag är nöjd med valet av modeller, alltid kul emd nya ansikten. Stylingen kunde ha varit lite bättre och varför har tjejerna olika hårstylingar? Men iscensättning är häftig och jag gillar norska Ragnhilde Jevne.

Fotograf: Mert Alas and Marcus Piggott
Modeller: Ragnhild Jevne, Sharon Van de Pas och Travis Hanson
Stylist: Katie Grand
Davidoff Rankar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback