Är i skolan

Godmorgon! Är någon/några anna/andra vakna?

Höll på att försova mig imorse men hann upp i sista sekund. Hann dock varken duscha, borsta tänderna eller fixa iordning mig och bär dessutom exakt samma kläder som igår så jag känner mig ganska äcklig. Träffade Sophie och lilla söta Signe (Sophie's dotter) på bussen, som var påväg till dagis respektive skola. Kom bara 10 minuter försent till en jättetråkig lektion. Just nu sitter vi modesalen och planerar vårt UF-företag innan vår nästa lektion (Idrott och Hälsa A) som börjar klockan 11:00. Får se vad som händer resten av dagen, vi hörs snart igen!


Skolan ateljé och modesal.

Comments
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. jag fotar bara som ett intresse och hobby. Jobbar tyvärr itne med det. men hoppas att jag en dag jobbar för större modetidningar, det är det jag vill göra :D

2009-08-25 @ 10:21:07
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Hej! Jag gör båda delarna, är dels anställd på MUS i LKPG, men frilansar när jag får tider =)

2009-08-25 @ 10:46:18
URL: http://micromiss.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback