Repainting

Nu har jag målat om bakrunden här i bloggen och hållit på att trixa lite. Vad tycker ni? Funderar även på att göra en ny header med uppdaterade bilder men det blir inte ikväll. är väldigt nöjd med den jag har men har haft den sen Augusti. Har legat och pratat i telefon med Daniel i sex timmar. Faktiskt inte så ovanligt för oss. Tror att vårt rekord ligger på sju och en halv timmar. Vi är som tjejer när det gäller telefonsamtal, haha. Tror det eller ej men har fakttiskt hunnit med att plugga en hel del idag också och hade även tänkt avsluta kvällen/helgen med lite plugg. Snart är det måndag och ny vecka. Har riktigt mycket att göra nu de tre sista veckorna innan jag åker hem till London igen. Nu ska jag kila ner för cigg. Hoppas alla ni drygt 100 läsare (nytt rekord) får en fortsatt trevlig kväll!


Jag och Daniel...


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback