Happy New Year!

Gott Nytt Ar! Forsta blogginlagget 2011! Hoppas ni har haft det bra. Nu ar jag iallafall tillbaka hemma i London. Vart ju dessvare jul i min ensamhet i London eftersom jag missade planet. Satt berusad helt sjalv i fem dagar sa det var ju inte allt for lyckat. Kom iallafall ivag till Stockholm den 27 dar tiden bara rann ivag och nu ar man tillbaka pa jobbet. Fatta att det ar 2011! Har hoga forvantingar pa aret, det har ska bli mitt ar. Ska satsa pa mig sjalv och min karriar. Det ska bli spannade och se vad som kommer att handa men mitt liv kommer definitivt forandras (till det battre). Som vanligt lovar jag att jag ska bli battre pa att uppdatera bloggen ocksa men nu ar det back to work som galler. Lyssna pa min nya addiction tills vi hors igen:


Comments
Postat av: Cajsa

hejsan! :D allt bra med dig idag?

2011-01-21 @ 10:43:09
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback