Update

Shit, nu var det ett tag sen jag bloggade. Har haft fullt upp på jobbet och väldigt lite fritid. Funderar på om jag ska försöka börja blogga regelbundet igen. Skulle vilja men vet inte om jag hinner eller orkar. Mitt liv är inte allför intressant nu ändå, jobbar, jobbar, jobbar, dricker, röker, äter och sover. NO SOCIAL LIFE! Här är iallafall några bilder från veckorna som gått (tagna med min älskade Blackberry Bold 9700):


Rooftop, där jag och mina flatmates hängde ibland. Pat Shaw (17 år från Kanada), Clinton Weber (22 år från USA) och Lieze Cams (17 år från Belgien).


City view. Om man kollar riktigt noggrant kan man faktiskt se London Eye mellan kyrktornen. Lite coolt faktiskt med tanke på jag bor på SE22 och London Eye är SE1.


Tror Lieze hade kommit från nån plåtning eller nått. Förtillfället har alla åkt hem till respektive's land och jag är helt själv i lägenheten vilket både tråkigt men skönt.


Älskade Forest Hill Road!!


Min chefs lilla jobbiga hund Bowie. Avskyr den här lilla varelsen men tack vare den får jag gå ut på rökpauser som annars är strikt förbjudet (en av mina arbetsuppgifter är att gå ut och gå med en).


Senaste dagarna har jag blivit helt besatt av Cooperative's "chicken ceaser salad". Endast £2 och förhoppningsvis inte alltför mycket kalorier. Har blivit tillsagd att gå ner i vikt för London Fashion Week som drar igång den 17 September.



Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback