Fucking miss London

Shit vad jag är uttråkad av f*cking Stockholm. Orkar inte vara här något mer. Man har ju liksom redan spenderat 16 år i den här staden. Vill tillbaka till mitt oglamourösa modeliv i London. God, can't wait tills dem här två månaderna har gått. Kommer ju vara ganska upptagen med sista kurserna och examenskollektionen. Hoppas tiden går fort. Hoppas även på att jag orkar/hinner blogga mera nu. En god vän sa ju att jag är en "grym bloggare". Av någon jävla sjuk anledning så förljer folk min blogg även fast jag inte uppdaterar regelbundet. Det är väl bara kul. Nu ska jag, nykter som jag tyvärr är, försöka se nån tråkig film så att jag kan kliva upp hyfsat tidigt imorgon och börja sy på klänning. Lyssna på den här "nya" favoriten tills dess jag är tillbaka:


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback