Borstar tänderna

Nu har jag för en liten stund sen vaknat. Har tagit morgon cigaretten/cigaretterna och borstar nu tänderna (VIKTIGT!). Igår kväll hände inte mycket, surfade mest runt på nätet och så såg jag de två första delarna av dokumentären "Modehuset Chanel". Riktigt intressant må jag säga. Shit vad sömerskorna sliter i ateljén för att göra Karl nöjd. Ett måste att se om man gillar mode, couture och såklart Chanel! Idag ska jag jobba med diverse saker. Har en hel del saker och göra. Först ut blir nog att klura på Camilla's plaggskisser och sen måste jag lura på mina egna skisser. Skulle behöva göra en lista på allt som ska göras, men orkar man verkligen det?


Lily Cole tycker också att det är viktigt att borsta tänderna!


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback