Kan Pacman Rädda mig?



Skrev precis ett långt och bra inlägg när min f*tt dator la av precis när jag skulle posta det. Iallafall, kom tillbaka från doktorn för en stund sedan och de visade sig att jag hade någon form av infektion i lungorna. Fick ta blodprov och doktorn började även fråga mig óm syntomer relaterade till svininfluesan. Lite scary att jag hade alla alla förutom värk i leder. Sen fick jag recept på en medecin som jag varken hade råd eller ork att hämta ut.

Åsa borde vara klar med sin andra uppkörning nu, hoppas hon klarade det den här gången. Hon failade på något skit litet i onsdags, ska ringa henna och se. Btw så är min laptop i två delar så ifall vissa saker doesn't make any sense så skyller vi på det!





Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback