Hemresa På Torsdag

Känns lite onödigt att uppdatera om vad som händer här uppe för det händer aboslut ingenting. Idag har vi liksom bara åkt och handlat mat, lagt ut fiskenät och tagit en båttur. Lite skönt är lungnet ändå för man måste ju ladda upp för en full späckad och stressig höst. Nu har jag iallafall bestämt mig för att åka hem på torsdag. Har dock inte bokat tågbiljetter än för det blir sista-minuten som gäller och det skall bokas tidigast 24 timmar innan avresa. Alla har ju tjatat på en att man ska festa nu under Pride-veckan men om jag ska vara ärlig så är jag inte så fascinerad av den. Desutom har jag ändå inga pengar och behöver lägga min tid åt att söka flera jobb, men en vinare blir det väl ändå. Ihelgen ska jag försöka träffa Åsa också eftersom hon rycker in till lumpen på måndag så det ska bli ett sorgligt farväl.

Just nu befinner jag och Diza (också kallad D1, tjejkompis från Bagarmossen som jag träffade första året på gymnasiet. Är ett år äldre än mig och har förutom haft en roll i "Säg att du älskar mig", även blivit erbjudan att delta i nya svenska säsongen av Paradise Hotel) oss i ett desperat bostassökande. En så länge har det varit utan framgångn men snart vänder det nog. Någon som något tips? 1-3 så centralt och "ekonomiskt" som möjligt i Stockholm.


Det får bli bilder när jag kommer tillbaks för den här gammla datorn, som för övrigt är min gammla dator, är helt sanslös. I och för sig så är min nuvarande i två delar men får lösa sig på något sätt. Ska sluta nu för datorn segar ner totalt. Famntag//Davidoff


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback