Back in Stockholm

Nu är jag tillbaks i Stockholm för två veckor framöver. Ångrar att jag åkte på gund av ekonomiska skäl. Gud, jag och pengar går verkligen inte ihop. Jag behöver seriöst bli rik för att kunna leva. ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen den senaste tiden men internet har krånglat överallt. Känns skönt att sova själv i ett eget rum ett tag nu. Vi kommer allt närmre julen nu men jag känner inte ett piss. Bara en massa ångest över saker. Mitt liv är verkligen inte som andras liv. Har hänt en massa spännande, roliga, intressansta, tokiga, störda och jobbiga saker den senaste veckan. Men det har verkligen varit skönt att vara tillbaka i London. Jag passar verkligen inte hemma i Stockholm. Och f*n så mycket snö det är här. Just nu sitter jag och tittar på "Littel Britain" och tråkar ut mig. Imorgon ska jag träffa Therese och Emilia. Iallafall några som vill se mig nu när jag är här. Planet från London var f*cking tre timmar försent igår så jag var inte på Värmdö förän klockan 05.00 imorse. Facebook segar så får inte fram några bilder på vecckan som gått. Laddar upp från nallen imorgon! Nu ska jag sega vidare en stund, later mates!


Så här ser det ut på Oxford Street under julrushen.

 


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback