Vaken igen

Vaknade för ca en timme sen. Skönt att jag lyckats ställa om dyngnet men tråkigt att mitt festliv har dött ut etfersom jag vaknar 09:50 på en söndag morgon. Just nu ligger jag bara i sängen och latar mig men ska nog snart börja fixa iordning mig. Ska ju som sagt till stan och scouta och sen hem till Jossan. Idag är det iallafall solv och fint väder tillskillnad från igår då det rengnade. Försökte precis logga in på skoldatabasen för att se mitt schema men Anna i receptionen måste ha givit mig fel lösenord eller något för jag kommer inte in. Tur som är så vet jag iallafall ungefär när jag börjar imorgon (10:00 eller 14:50), undra vilken man ska satsa på?


Här är en låt för er morgontrötta och som åt för mycket mat eller snacks igår!



Comments
Postat av: jamen tolga var de ju?

Vet du vad? Du är helt jävla rubbad, David. Och sådama som dig förtjänar tamejfan inte att leva. Sätt en kula i huvudet på dig snarast.

2009-08-24 @ 21:30:52
Postat av: jamen tolga var de ju?

/Damla

2009-08-24 @ 21:31:44
Postat av: Davidoff

Jag hoppas att alla andra fattar att slutet på detta inlägg var en ironi till mitt förflutna!!

2009-08-24 @ 22:03:05
URL: http://davidoff.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback