Fortsätter med målningen

Just nu har vi dock tagit en break eftersom Martin var tvungen att åka iväg för att köpa maskeringstejp. Lite tråkigt att vara inne när det är så fint ute, dock är väl värmen outhärdligt. Jag ligger just nu och kollar på olika lägeheter/rum att hyra, menfFramgången är väl måttlig. Måste ju hitta ågot eget nu innan jag börjar plugga och jobba intensivare. Kan knappt vänta tills att kunna få vara helt själv och inte bli störd eller störa för den delen. Än så länge vet jag inte vad som händer idag men ska se till så att dagen inte blir lika nerkörd som föregående dag.

Måste bara dela med mig av denna konstiga annons:

"Rum i stor trea/inneboende till Tjej/Kvinna

Rum i en stor trea i Farsta,tillgång till Toa/bad,Kök,Tvättstuga,nära tunnelbana och bussar ca:5 min,rök och djur fri önskvärda och fastanstälning ett måste, själv är jag en kille från medelhavet icke rökare,dricker på maten då och då ett glas vin har musik hobby,jag är över 50+ lagar god mat, Obs! Flyttning omgående,lämna mobnr: så ringer jag.Eddie"


Men liksom, söker han inneboende eller sambo? 


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback