Comeback

Nu är jag tillbaka igen. Som jag gång på gång nämer är jag super busy, vilket i och för sig är kul. Eftersom jag inte har betalat mobilräkningen så har min telefon blivit spärrad för utgående samtal men det verkar också som om det ibland inte går att komma fram till telefonen. Om ni inte kommer fram när ni försöker nå mig kan maila eller FB:a. Iallafall, idag har jag varit lite ledig eftersom Camilla hade lite personliga orsaker för att jag inte skulle komma in till kontoret. Ska dock upp och jobba imorgonbitti. Har bara legat i sängen och tråkat ut mig idag. Blir ju lätt så när man inte har pengar och kan gå göra så mycket saker. Igår var jag iallafall ute en snabb sväng med Jossan, Åsa och Jossan's arbetskollegor. Ganska misslyckat eftersom vi knappt kom in på något ställe. Vart iallafall Bar 122 (Folkungagatan) först och sen Balthazar (tvärgata till Götgatsbacken). Känns lite tråkigt att bloggandet har fått ligga på hyllan i några veckor men lovar att det inte bara är det. Har knappt hunnit träffa någon, hamnat lite efter i plugget och heller inte hunnit scouta så mycket. Känns som om man bara hinner jobba och sova. I och med att jag har så mycket och göra hela tiden har jag blivit bättre på att äta mindre. Är helt enkelt inte hungrig så ofta vilket har lett till att jag blivit av med något eller några kilon, BRA! Håller jsut på att ladda upp bilder från veckan/veckorn som gått så ni ser vad som har hänt. Har gått igenom lite vårkollektioner för Spring/Summer 2010 så snart kommer lite mode också. New York och London är ju avklarat och vi är mitt inne på Milano fashion week. Ni glömmer väl inte Dolce & Gabbana's live visning imorgon på deras hemsida? Kan ju också säga att det går riktigt bra för dem svenska modellerna. Frida Gustavsson, Dorothea Barth Jörgensen och Julia Hafström syns överallt. Ska kolla hur det har gått för Elsa Sylvan, Sara Blomqvist, Hanna Rundlöf och Helena Schröder också. Återkommer strax igen då!

Gianfranco Ferré Spring 2010 Ready-to-Wear

Frida Gustavsson öppnande Gianfranco Ferré visningen i Milano.

Comments
Postat av: dan-banan;

hallå bakom rutan :)

du, jag tänkte, kan inte vi mötas upp i mariatorget imorgonbitti? haha, hittar verkligen inte! (a)

2009-09-27 @ 15:16:14
Postat av: dan-banan;

hallå bakom rutan :)

du, jag tänkte, kan inte vi mötas upp i mariatorget imorgonbitti? haha, hittar verkligen inte! (a)

2009-09-27 @ 15:16:45
Postat av: dan-banan;

hallå bakom rutan :)

du, jag tänkte, kan inte vi mötas upp i mariatorget imorgonbitti? haha, hittar verkligen inte! (a)

2009-09-27 @ 15:18:01
Postat av: niklas

Nu Finns det bilder igen på min blogg ;)

Kika in dom och skriv en liten hälsning om du känner för det ;)

HTTP://NIKLASVIKT.BLOGG.SE



Bilder Bilder Bilder ;)



Ha en trevlig start på den nya veckan

/Niklas

2009-09-27 @ 21:08:14
URL: http://niklasvikt.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback