Har flyttat!!

Nu har jag flyttat till Tyresö. Känns helt okej, lite hög hyra och inte så centralt men det går ganska snabbt in till stan. Just nu sitter jag i skolan och håller på att registrera vårt företaget. Om en stund ska jag byta om för att bege mig till min hemliga lilla grej. Annonsen med min saker har kommit upp på blocket nu. Handlar ni genom bloggen får ni 10% rabatt, haha snålis. Här är iallafall annonsen, shoppa på!:

Klicka för att se nästa bild

Kan börja med att säga att allt är äkta i original. Det mesta är köpt Louis Vuitton på Birger Jarlsgatan och kasse finns till vissa av sakerna.

1. Louis Vuitton handduk/filt i Monogram Ivoir (Drap De Bain). Inkl. kartong, dustbag och kopia på kvitto. Ca nypris: 3.100 SEK. Pris 800 SEK.

2. Louis Vuitton necessär i Monogram Canvas (Trousse Toilette 28). Inkl. dustbag och kopia på kvitto. Ca nypris: 2.550 SEK. Pris 1000 SEK.

3. Louis Vuitton necessär/sminkväska i Monogram Canvas (Toiletry Pouch 19). Inkl. dustbag och kopia på kvitto. Ca nypris: 1.970 SEK. Pris 800 SEK.

4. Louis Vuitton mobilfodral/nyckelringshållare i Monogram Canvas (Badge Key Holder). Inkl. kartong, dustbag och kopia på kvitto. Ca nypris: 1.800 SEK. Pris 600 SEK.

5. Fendi necessär från denim kollektionen. Kan även bäras som pochette väska. Knappt använd. Inkl. tag och dustbag. Ca nypris: 1.800 SEK. Pris 500 SEK.

6. Louis Vuitton passfodral i Monogram Canvas (Passport Cover). Inkl. kartong, dustbag och kopia på kvitto. Ca nypris: 1.800 SEK. Pris 500 SEK.

7. Oanvänt Louis Vuitton glasögonfodral i Monogram Canvas (Porte-Cartes Simple). Inkl. kartong, och kopia på kvitto. Ca nypris: 1.100 SEK. Pris 400 SEK.

8. Louis Vuitton nyckelring med lampa i Monogram Canvas (Astropill). Inkl. kartong, dustbag och kopia på kvitto. Ca nypris: 2.145 SEK. Pris 600 SEK.

9. Louis Vuitton korthållare/busskortsfodral i Monogram Canvas (Porte-Cartes Simple). Inkl. kartong, dustbag och kopia på kvitto. Ca nypris: 1.115 SEK. Pris 400 SEK.

Har även en Louis Vuitton Satellite 70 vid intresse.


Comments
Postat av: Emilia

ÅÅ grattis gubben för jobbet!:)

men du jag vill gärna ha tvåan mer hör av mig till dig gubben :) pussar

2009-09-02 @ 00:55:24

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback