Monday 15th of March 2010

Oj, nu har jag råkat missa min ända lektion för dagen. Jag var uppe ganska tidigt men har dragit ut på förmiddagen och nu är det bara en halvtimme kvar innan den börjar och jag har inte ens duschat. Om jag hade bott lite mer centralt hade jag hunnit men nu är man ju här på j*vla Värmdö. Ska åka och träffa Emilia istället. Hon vill fika men jag vill ta en öl. Dock är jag totalt pank till torsdag så det blir hennes val. Ska se om jag klira en 100 lapp till cigaretter så man åtminstone överlever på den fronten. Veckan börjar inte så bra och dessutom har jag förstört min diet genom att äta frukost, GAAAH! Skulle ta bild på mitt liv om jag inte hade tappat bort den ena kameran och förstört den andra. Inte så mycket att se ändå, om det är någon tröst. Dags för duschen nu.

georgina
Hot Babe, Georgina Stojiljkovic (@Women). Shot by Greg Kadel for 25 Magazine. 


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback