Booked My First Job Ever

Idag bokade jag mitt första modelljobb ever! Det är en editorial för en av våra modeller, Berthold Rothas. Eftersom det är en editorial så är det inga pengar inblandade men jag är glad ändå för jag har lyckats boka något. Plåtningen sker på onsdag och det är 8-10 sidors fashion story för Recognise Magazine. Jag håller uppdaterad hur allt går och när tidningen är ute. Insåg precis att jag inte har skrivit så mycket om mitt liv på sistone men allt är bra. Är bara väldigt trött efter lång och hård modevecka. Har jobbat 24/7 sen nyår. Men till helgen åker jag tyvärr tillbaka till Sverige för två månader. Har blandade känslor för det. Känns både bra och dåligt. Nu lägger jag modeller och agenturen bakom mig för ett tag för att satsa på min kreativa sida, min rätta sida. Det kommer bli hårt och riktigt busy men that's the way I'm used to it.


Jag har modeller i nästa issue...

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback